مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1393 ساعت 09:032014-10-20فرهنگي

«جاناتان رزنبام» از نماینده ایران در اسکار نوشت


پس از انتخاب فیلم «امروز» به عنوان نماینده سینمای ایران در اسکار 2015، «جاناتان رزنبام» یادداشتی بر این فیلم نوشته است و در آن به ستایش این ساخته سید رضا میرکریمی پرداخته است.

- پس از انتخاب فیلم امروز به عنوان نماینده سینمای ایران در اسکار 2015، جاناتان رزنبام یادداشتی بر این فیلم نوشته است و در آن به ستایش این ساخته سید رضا میرکریمی پرداخته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دنشجویان ایران (ایسنا)، این منتقد صاحب نام آمریکایی در یادداشتی که با عنوان سینمای ایران امروز در وب سایت شخصی خود نوشته، آورده است: اولین فیلم بلند سیدرضا میرکریمی با عنوان کودک و سرباز (2000) را دیده ام و آن در فهرست 1000 فیلم برتر خودم و بخش ضمیمه مجموعه (Essential Cinema) در سال 2004 قرار داده ام.

فرد کمپر نیز نقد خود بر فیلم زیر نور ماه دومین ساخته بلند رضا میرکریمی را اینگونه آغاز می کند که نسخه ای تازه از روایت دینی است که در آن نیکوکاری و عدالت از پیروی محض از قوانین مهم تر است و حالا که فیلم جدیدش امروز نماینده سینمای ایران در اسکار 2015 را دیدم به این نتیجه رسیدم که این کارگردان مشخصا ویژگی های یک استاد را داراست".

بخشی از استادی میرکریمی به علاوه تیم بازیگران قابل ملاحظه و میزانسن فوق العاده آن در فیلم امروز مربوط به مسائلی می شود که کارگردان تصمیم گرفته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«جاناتان رزنبام» از نماینده ایران در اسکار نوشت

«جاناتان رزنبام» از نماینده ایران در اسکار نوشت