مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1393 ساعت 08:532014-10-20اجتماعي

شهرداری طالقان به تعهداتش در مدیریت مرکز دفن پسماند عمل کند


رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان طالقان با انتقاد از مدیریت غیراصولی مرکز موقت دفن زباله این شهرستان گفت: آموزش و تفکیک از مبدأ و جانمایی محل مناسبی در خارج از حوزه آبریز سد طالقان، - راه حلی برای ساماندهی به وضعیت موجود است.

حشمت الله کشیری در گفتگو با مهر، درباره وضعیت محل دفن زباله شهرستان طالقان با اشاره به اینکه این محل از سال 84 به عنوان محلی موقتی در نظرگرفته شده بود، گفت: وظیفه مدیریت اصولی و صحیح زباله در شهرها به عهده شهرداری است اما مدیریتی صحیح و اصولی بر تفکیک از مبدا و محل دفن بهداشتی پسماندها در این شهرستان اعمال نشده است.

وی افزود: سال 84 که این مکان به عنوان محلی موقت معرفی شده بود قرار شد شهرداری تا زمان جانمایی محل مناسب، ضمن اتخاذ تمهیدات زیست محیطی نسبت به مدیریت محل مورد نظر اقدام کند که متاسفانه شهرداری طالقان به جای رفع مشکلات بهداشتی و زیست محیطی فقط به فکر سامانه زباله سوز بوده و از انتقال زباله ها به حلقه دره و یا جانمایی محل مناسب به بهانه حضور گردشگران و نظر به اینکه بیشتر پسماندها از گردشگران است شانه خالی می کند.

کشیری یادآور شد: با توجه به اینکه محل فعلی در ارتفاع بالای دو هزار متر بوده و با روستای ورکش و دره فصلی فاصله خیلی کمی دارد، همین همجواری برای مردم این روستا معضلات بهداشتی به وجود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری طالقان به تعهداتش در مدیریت مرکز دفن پسماند عمل کند

شهرداری طالقان به تعهداتش در مدیریت مرکز دفن پسماند عمل کند