مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1393 ساعت 07:582014-10-20اقتصادي

ایران رتبه مناسبی در بازرگانی صنایع دستی ندارد


در تولید صنایع دستی رتبه های اول و دوم را در جهان دارا هستیم، اما در بخش بازرگانی و فروش این محصولات از بازار عقب مانده و رتبه 30 را به خود اختصاص داده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - منطقه مرکزی، بهمن نامورمطلق در مراسم کلنگ زنی اولین بازارچه صنایع دستی استان مرکزی در شهرستان خمین بزرگ ترین چالش بخش صنایع دستی را در حوزه بازرگانی عنوان کرد و گفت: امیدواریم به یُمن احداث اولین بازارچه صنایع دستی در این شهرستان این مشکل نیز حل شود.

وی به رونق گردشگری داخلی و استقبال جهانی که از ایران می شود اشاره کرد و گفت: امیدواریم شاهد رونق بازرگانی در حوزه صنایع دستی کشور نیز باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید محمد حسینی - مدیرکل میراث فرهنگی استان مرکزی - نیز در این مراسم عنوان کرد: این بازارچه با اعتبار 50 میلیون تومان در 14 غرفه و بدون آسیب زدن به فضای سبز اطراف آن در شهرستان خمین احداث می شود.

مدیرکل میراث فرهنگی استان مرکزی هدف از انتخاب این مکان را نزدیک بودن به بیت امام راحل و بازار قدیمی خمین عنوان کرد و گفت: قصد داریم با تبدیل پل تاریخی موجود در کنار این بازارچه به قهوه خانه سنتی، فضای فرهنگی را در این شهرستان گسترش دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران رتبه مناسبی در بازرگانی صنایع دستی ندارد

ایران رتبه مناسبی در بازرگانی صنایع دستی ندارد