مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1393 ساعت 07:572014-10-20سياسي

نارضایتی سبزها از عملکرد و مواضع روحانی


سایت ضد انقلاب گویا در ادامه ترجمه فارسی از مقاله گنجی، به این بخش از مقاله وی، جمله ی «و پاسخ هایی ارائه کرد که نارضایتی شدید سبزها و روزنامه نگاران را فراهم آورد.

- سایت ضد انقلاب گویا در ادامه ترجمه فارسی از مقاله گنجی، به این بخش از مقاله وی، جمله ی و پاسخ هایی ارائه کرد که نارضایتی شدید سبزها و روزنامه نگاران را فراهم آورد.

را نیز افزوده است.

جمله ای که البته در مقاله اصلی آقای گنجی در سایت نشنال اینترست وجود ندارد! به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی خبرگزاری دانشجو ، اکبر گنجی، چهره ضد انقلاب اپوزیسیون نشین، در یادداشتی که اخیراً در رسانه نشنال اینترست منتشر کرده است، در بخشی از مطلب خود پیرامون رییس جمهور روحانی نوشت: در نیویورک درباره خبرنگار واشنگتن پست، غنچه قوامی و رهبران جنبش سبز از روحانی سؤال شد.

او که می داند قادر به حل نزاع هسته ای و مشکلات اقتصادی بدون همکاری آیت الله خامنه ای و دیگر قوا نخواهد بود، پاسخ هایی ارائه کرد سایت ضد انقلاب گویا در ادامه ترجمه فارسی از مقاله گنجی، به این بخش از مقاله وی، جمله ی و پاسخ هایی ارائه کرد که نارضایتی شدید سبزها و روزنامه نگاران را فراهم آورد.

را نیز افزوده است.

جمله ای که البته در مقاله اصلی آقای گنجی در سایت نشنال اینترست وجود ندارد! گنجی همچنین با اشاره به صحبت های رییس ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نارضایتی سبزها از عملکرد و مواضع روحانی

نارضایتی سبزها از عملکرد و مواضع روحانی