مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1393 ساعت 04:182014-10-20سياسي

اعلام جزییات استخدام های دولتی


امتحان استخدام (عمومی و تخصصی) برای دستگاه های اجرایی که دارای مجوز استخدامی و مجوز انتشار آگهی استخدام هستند به صورت امتحان مشترک فراگیر حداکثر دوبار در سال (در ماه های اردیبهشت و آبان) برگزار می شود - با استخدام و برگزاری آزمون هایی برخلاف قوانین بخشی و بالادستی طی سال های اخیر هزاران نفر که امید جذب در دستگاه های دولتی را داشتند بلاتکلیف ماندند تا مسئولان دولت یازدهم درباره آنها تصمیم گیری کنند.

براساس گفته مقامات ذیربط، بسیاری از کسانی که در سال های قبل به عنوان پذیرفته شده معرفی شده اند مراحل قانونی فرایندهای استخدامی را رعایت نکرده اند، بنابراین معاونت توسعه مدیریت و توسعه سرمایه انسانی رییس جمهوری از سوی دولت مأمور شد تا وضعیت استخدامی دولت را ساماندهی کند.

این در شرایطی بود که بسیاری از وزارتخانه ها و دستگاه های اجرایی طی هشت سال اخیر چند برابر ظرفیت خود مستخدم جدید جذب کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایران، در همین زمینه از میان کسانی که در طرح مهرآفرین دولت قبل پذیرفته شده بودند، افرادی که براساس قانون این رویه را طی کرده بودند مشمول استخدام قرار گرفتند.

از سوی دیگر برای رعایت عدالت و جلوگیری از تبعیض در استخدام های آینده شورای مدیریت و سرمایه انسانی در تاریخ 14 مرداد ماه امسال دستورالعمل جدیدی برای برگزاری آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام جزییات استخدام های دولتی

اعلام جزییات استخدام های دولتی