مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1393 ساعت 03:132014-10-19سياسي

با تجلیل از مادران شهدای گمنام همایش مادران چشم به راه در کاشان برگزار شد


همایش مادران چشم به راه با هدف تجلیل از مادران شهدای گمنام در تالار فرهنگ کاشان برگزار شد.

- " از کاشان، همرزم سردار حاج حسین خرازی فرمانده لشکر 14 امام حسین (ع) یکشنبه شب در این همایش با بیان خاطراتی از شهدای دوران دفاع مقدس اظهار کرد: آسایش و امنیت امروز را مدیون شهدای بسیجی گمنام و سربازان این میهن اسلامی هستیم که متأسفانه بسیاری این حقیقت را فراموش کرده اند.

وی از گردن باز کردن پلاک قبل از شهادت و خوابیدن روی مین برای عبور دیگر رزمندگان را دروغ دانست و گفت: شهدا نوابغ نظامی بودند که فکرشان در جنگ شکوفا شد امام عده ای مغرض می گویند بعضی از شهیدان پلاک خود را در مواقعی چون شب عملیات از گردن خود باز می کردند تا اگر به شهادت رسیدند مانند حضرت زهرا(س) گمنام باشند که این مسئله واقعیت ندارد.

نویسنده کتاب های تفحص و تیر خلاص خاطرنشان کرد: شهدا به میدان رزم رفتند تا باری از نظام جمهوری اسلامی بردارند نه آنکه با گمنام کردن خود بخواهند باری بر دوش نظام بیفزایند.

نجیمی با ابراز تأسف از حضور کمرنگ جوانان در مساجد بیان داشت: دشمن که در حمله نظامی نتوانمت توفیقاتی بدست آورد امام از طریق ماهواره موفق شد تا به خانه های ما نفوذ کند و امروز تنها چیزی که می تواند ما را در این دنیای وانفسا از بیراهه نجات دهد حضور پررنگ در مساجد است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با تجلیل از مادران شهدای گمنام همایش مادران چشم به راه در کاشان برگزار شد

با تجلیل از مادران شهدای گمنام همایش مادران چشم به راه در کاشان برگزار شد