مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 مهر 1393 ساعت 10:282014-10-19سياسي

داعش ابزار ابرقدرت ها است/ فلسفه قیام امام حسین(ع) در روضه ها بیان شود


گروه های تکفیری مانند داعش به علت اینکه دین را به خوبی نفهمیده اند ابزار ابرقدرت ها شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، آیت الله العظمی سید محمد علوی گرگانی قبل از ظهر یکشنبه در دیدار با اعضای برگزار کننده همایش امام سجاد(ع) با اشاره به در پیش بودن ماه محرم گفت: یکی از مسائل مهمی که در این ماه باید در معابر و مجالس گفته شود موضوع سبک زندگی امام سجاد (ع) است.

وی با اشاره به سرمایه گذاری هایی که وهابیت برای گمراه کردن اهل سنت انجام داده است بیان داشت: وهابیت به دنبال مردم بی اطلاع و کم اطلاع هستند و سعی می کنند در مناطق حاشیه ای بر روی مردمان پاک و سالم سرمایه گذاری کنند.

استاد برجسته حوزه با بیان اینکه رسالت روحانیت در این مناطق سنگین تر است، عنوان کرد: مردم باید آگاه شوند که چه چیزی در دست دارند و نباید آنچه را که در دست دارند ارزان از دست بدهند.

روحانیت جایگاه ولایت را برای مردم تبیین کند وی افزود: عامه مردم نمی دانند که مسئله ولایت و ایمان چه سرمایه عظیمی است و دشمن به دنبال آن است که به بهای ارزان آن را بخرد و رسالت روحانیت در این زمینه این است که مردم را در این زمینه روشن کند.

آیت الله علوی گرگانی اظهار داشت: یکی از دغدغه هایی که در قرآن کریم نیز بدان اشاره شده این است که عده ای در پای منابر تنها شنونده هستند و توجهی به سخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داعش ابزار ابرقدرت ها است/ فلسفه قیام امام حسین(ع) در روضه ها بیان شود

داعش ابزار ابرقدرت ها است/ فلسفه قیام امام حسین(ع) در روضه ها بیان شود