مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 مهر 1393 ساعت 11:032014-10-15ورزشي

رییس شورای شهر قم:‏ حوزه های علمیه خواهران مادرانی کمال یافته تحویل جامعه می دهند


هر چه حوزه های علمیه گسترش یابد و آموزش های ‏دینی توسعه پیدا کند، تربیت مادرانی دارای کمال هم بیشتر می شود.

‏ - " از قم، ولی الله بیاتی در آیین کلنگ زنی احداث مدارس علمیه ‏خواهران استان قم که پیش از ظهر امروز در ورزشگاه شهید جوانمرد برگزار شد اظهار کرد: ‏کاری خالصانه در حال انجام است و نیت خیری پشت این اقدام قرار دارد.

‏ رییس شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه اعضای این شورا، فرصت را غنیمت شمرده و ‏سعی دارند در راستای خدمت به مردم شریف قم گام بردارند گفت: خدمت به فقه تشیع از ‏جمله اولویت های کاری است که در قالب مصوبات شورا متجلی می شود.

‏ وی ادامه داد: در برنامه های سال 93 و سال های آتی، سعی کرده ایم به مباحث فرهنگی توجه ‏ویژه ای داشته باشیم که از آن جمله می توان به مصوبه ای مبنی بر در اختیار قرار دادن زمین به ‏منظور ساخت حوزه های علمیه خواهران اشاره کرد.

‏ بیاتی با اشاره به تلاش مستمر استکبار جهانی پس از پیروزی انقلاب اسلامی برای نابودی ‏نظام الهی ایران خاطرنشان کرد: در دوران هشت سال دفاع مقدس همه قدرت های جهانی از ‏رژیم بعث عراق حمایت کردند ولی با دلاورمردی رزمندگان و کمک زنان ایرانی در پشت جبهه، ‏در عرصه نظامی به پیروزی رسیدیم و امروز به عنوان اسطوره مقاومت در سطح بین المللی ‏مطرح شده ایم و بسیاری از مظلومان جهان، دف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس شورای شهر قم:‏ حوزه های علمیه خواهران مادرانی کمال یافته تحویل جامعه می دهند

رییس شورای شهر قم:‏ حوزه های علمیه خواهران مادرانی کمال یافته تحویل جامعه می دهند