مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 مهر 1393 ساعت 02:282014-10-02فرهنگي

فارس گزارش می دهد نامهربانی با جشنواره فرهنگی ـ هنری دیار مهربانی سوادکوه


هنری دیار مهربانی سوادکوه با واکنش های متفاوتی روبه رو شده است.

- " از سوادکوه، جشنواره در فرهنگ فارسی معین به جشن فرهنگی با فاصله زمانی معین و در فرهنگ لغت عمید به مراسمی همگانی برای نمایش آثار هنری، بزرگداشت یک واقعه، ادای احترام به یک شخص، و امثال آن و مترادف با فستیوال تعریف شده است.

برگزاری جشنواره هایی که با مدیریت همه جانبه و استفاده از شاخص های فرهنگی و احترام به باورهای عمومی انجام شود همواره به عنوان راهکاری مناسب و تاثیرگذار برای جهت دهی به سیاست های فرهنگی مورد استفاده قرار می گیرد.

استان مازندران از داشته های متنوع شامل آثار مادی و معنوی در حوزه های مختلف برخوردار است که عالمان دینی، شخصیت های بین المللی و ملی، آثار طبیعی و تاریخی و نحوه زندگی و گویش و پوشش، بخشی از این شخصیت فرهنگی و اجتماعی را تشکیل می دهد.

شهرستان سوادکوه نیز بخش قابل توجهی از فرهنگ و تاریخ مازندران را به خود اختصاص داده است و هر نوع تلاش برای گسترش این فرهنگ و نهادینه کردن ارزش های آن در جامعه و مقابله با تهاجم همه جانبه فرهنگ غرب و تلاش آن برای یکسان سازی فرهنگ بر طبق میل و خواسته آنان، ارزشمند است.

تاثیر فعالیت های فرهنگی بر باورها و نحوه رفتار و گویش و پوشش و شخصیت افراد، زمان بر و تدریجی است و همین اصل فعالیت های فرهنگی را با مشکلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می دهد نامهربانی با جشنواره فرهنگی ـ هنری دیار مهربانی سوادکوه

فارس گزارش می دهد نامهربانی با جشنواره فرهنگی ـ هنری دیار مهربانی سوادکوه