مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1393 ساعت 14:182014-10-02اقتصادي

اولویت اول سد گلورد آبگیری رساندن آن است


معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا گفت: اولویت اول سد گلورد به آبگیری رساندن آن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، رحیم میدانی عصر پنجشنبه در بازدید از سد گلورد افزود: این سد از 75 درصدی و پیشرفت خوبی برخوردار است که در صورت تزریق اعتبارات در سال 94 آبگیری موقت می شود.

وی ادامه داد: اکنون با توجه به بتن ریزی سد در مرحله حساس اسن سد قرار گرفته ایم و سد در حال آب بندی برای بتن ریزی است که با نهایی شدن آن آبگیری سد گلورد رد سال آینده انجام می شود.

میدانی با بیان اینکه براساس زمان بندی و برنامه ریزی های انجام شده این سد هم اکنون به 36 میلیارد تومان اعتبار نیازمند است یادآور شد: در قانون بودجه امسال 9 میلیارد تومان اعتبار برای سد گلورد نکا اختصاص یافت که این اعتبار جوابگوی ادامه کار نیست و باید از منابع مالی دیگر در این راستا با رایزنی های نماینده مجلس برخوردار شویم.

معاون وزیر نیرو با بیان اینکه اتمام کامل یان سد نیازمند 180 میلیارد تومان اعتبار است گفت: با تزریق اعتبارات و اختصاص منابع مالی این سد سال آینده به آبگیری می رسد.

وی گفت: این سد علاوه بر تامین اب شرب و کشاورزی در کنترل سیلاب نکا نقش موثر دارد که خسارتهای ناشی از سیلاب نکا رود را برطرف ساخته و مانع این خسارتها می شود که مهار سلاب سیل یکی از مهمترین اهداف این سد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت اول سد گلورد آبگیری رساندن آن است

اولویت اول سد گلورد آبگیری رساندن آن است