مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1393 ساعت 12:082014-10-02حوادث

فرمانده انتظامی نوشهر: 50 پلیس افتخاری در نوشهر جذب می شوند


این افراد پس از جذب، آموزش های لازم را خواهند دید و حتی به میادین تیراندازی نیز اعزام می شوند و سپس پس از طی مراحل آموزشی می توانند در کنار نیروی انتظامی مشغول فعالیت شوند.

- " از نوشهر، سرهنگ شمس الدین کرمانی بعد از ظهر امروز در سومین بخش نشست خبری خود از جذب 50 نفر به عنوان پلیس افتخاری در نوشهر خبر داد و گفت: این یکی از برنامه های اولویت دار پلیس در 6 ماهه دوم سال 93 است که در حال حاضر تعداد 36 نفر از تعداد مورد نیاز 50 نفر جذب شدند.

وی با بیان اینکه داشتن مدرک دیپلم و سن بالای 18 سال از شرایط جذب است، افزود: 14 نفر دیگر نیز در حال جذب هستند که به این افراد پس از جذب، آموزش های لازم داده می شود و پس از طی مراحل آموزشی می توانند، مشغول فعالیت شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر در ادامه مبارزه با فروشندگان مواد مخدر و مشروبات الکلی، دستگیری سارقان، برخورد با مظاهر علنی فساد و به ویژه بدپوششی، سگ گردانی و مزاحمان خیابانی را از دیگر برنامه های اولویت دار ناجا برشمرد.

وی همچنین از دستگیری سه زورگیر در نوشهر خبر داد و بیان کرد: این سه نفر که اقدام به زورگیری و سرقت از افراد می کردند با عملیات پلیسی شناسایی، دستگیر و روانه زندان شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده انتظامی نوشهر: 50 پلیس افتخاری در نوشهر جذب می شوند

فرمانده انتظامی نوشهر: 50 پلیس افتخاری در نوشهر جذب می شوند