مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1393 ساعت 12:082014-10-02سياسي

افزایش سن ازدواج دختران روستایی به بالای 30 سال


اگر می خواهیم مرکز استان قوی داشته باشیم باید دامغان، شاهرود، گرمسار و مهدیشهر قوی و برخوردار از امکانات و توانمندی مطلوب داشته باشیم.

- استاندار سمنان خالی از سکنه شدن روستاهای استان را یک تهدید جدی دانست و گفت: 200 روستای استان امروز خالی از سکنه شده است و جمعیت آنها به سمت شهرها روان شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد وکیلی در گردهمایی آموزشی اعضای شورای اسلامی شهر و روستای استان سمنان که امروز با حضور مهدی چمران، رییس شورای عالی استان ها و رییس شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد، افزود: در بازدید میدانی از روستاهای استان سمنان با جمعیت کم روستاها مواجه شدیم و جمعیت بعضی از روستاهای استان در رده سنی بالای 60 سال و زیر 15 سال بود که این بزرگترین تهدید برای توسعه و آبادانی روستاها است.

سن ازدواج دختران روستایی به بالای 30 سال رسیده است وی ادامه داد: امروزه سن ازدواج دختران روستایی نیز به بالای 30 سال رسیده است و این هم یک تهدید جدی به حساب می آید.

استاندار سمنان اضافه کرد: توجه به اقتصاد خانواده های روستایی و توانمندی روستاها در برنامه ششم توسعه بسیار مورد توجه قرار گرفته است، اعضای شوراهای اسلامی روستا نیز باید اقدامات جدی در خصوص آسیب شناسی مهاجرت معکوس از روستاها به سمت شهرها انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش سن ازدواج دختران روستایی به بالای 30 سال

افزایش سن ازدواج دختران روستایی به بالای 30 سال