مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1393 ساعت 11:582014-10-02حوادث

روایت پسر 12 ساله از قتل هولناک مادر باردار توسط پدرش!


وی که چشمانش پر از اشک بود و شاهد از دنیا رفتن مادرش بوده است، گفت: وقتی پدرم، مادرم را کتک می زد از خواهر کوچک ترم خواستم به خانه پدربزرگم برود و از آنان کمک بخواهد ولی حیف که دیر شد.

- متخصصان پزشکی قانونی بر دیوانه بودن این قاتل مهر تأیید زدند و مرد همسرکش در تیمارستان بستری شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایران، ساعت 30 دقیقه بامداد 25 تیرماه سال جاری ماجرای درگیری زن و مردی در خیابان جیحون به پلیس 110 گزارش شد.

دقایقی بعد تیمی از کلانتری 108نواب برای بررسی ماجرا وارد عمل شدند و هنگام مراجعه مردی را دیدند که از سوی چند نفر از همسایه ها غافلگیر شده و لباس هایش نیز خونی است.

مأموران ابتدا به داخل خانه قدیمی رفتند و با جسد زن جوانی روبه رو شدند که غرق در خون بود و شواهد نشان می داد وی با ضرباتی به سرش کشته شده است.

بدین ترتیب، بازپرس سپیدنامه از شعبه 10 دادسرای امورجنایی تهران در جریان این قتل قرار گرفت و وی همراه تیم هایی از تشخیص هویت و کارآگاهان جنایی وارد عمل شدند.

بازپرس سپیدنامه در ابتدای تحقیقات در بازجویی از این مرد دریافت وی از عصر همان روز با همسرش درگیری داشته و سپس ساعتی پیش مقابل دیدگان بچه هایش وی را کتک زده و سرانجام با چوب دستی بزرگی که هنگام فرار نیز همراه داشته ضربات مهلکی به زن 29 ساله اش به نام فاطمه زده و با برداشتن پول فرار کرده که ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت پسر 12 ساله از قتل هولناک مادر باردار توسط پدرش!

روایت پسر 12 ساله از قتل هولناک مادر باردار توسط پدرش!