مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1393 ساعت 10:032014-10-02پزشكي

الگوی ملی ارزیابی خطر و آمادگی بیمارستانی در مقابل بلایا طراحی شد


نخستین «الگوی کشوری آمادگی بیمارستانی در مقابل بلایا و حوادث غیرمترقبه» و ابزارهای ارزیابی خطر و بررسی آمادگی به همت پژوهشگران «مرکز تحقیقات سلامت در حوادث و بلایا دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی» طراحی شد.

- نخستین الگوی کشوری آمادگی بیمارستانی در مقابل بلایا و حوادث غیرمترقبه و ابزارهای ارزیابی خطر و بررسی آمادگی به همت پژوهشگران مرکز تحقیقات سلامت در حوادث و بلایا دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی طراحی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پژوهشی ایسنا، در این راستا دومین کارگاه ملی آمادگی بیمارستانی در مقابل حوادث و بلایا به سفارش معاونت بحران و پدافند غیرعامل مدیریت حوادث وزارت بهداشت و به همت گروه آموزشی و مرکز تحقیقات سلامت در حوادث و بلایا دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، از روز سه شنبه به مدت سه روز در سالن اجتماعات این دانشگاه برگزار شد.

دکتر حمیدرضا خانکه، رییس مرکز تحقیقات سلامت در حوادث و بلایا دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی هدف از برگزاری این کارگاههای آموزشی را ارتقای آمادگی بیمارستانهای کشور در مقابل حوادث و بلایا براساس الگوی ملی کشور عنوان کرد.

تهیه کننده اولین الگوی کشوری آمادگی بیمارستانی در مقابل بلایا و حوادث غیرمترقبه گفت: با اجرای این کارگاهها، فرآیند افزایش ظرفیت، تحلیل خطر، طراحی سامانه هشدار سر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الگوی ملی ارزیابی خطر و آمادگی بیمارستانی در مقابل بلایا طراحی شد

الگوی ملی ارزیابی خطر و آمادگی بیمارستانی در مقابل بلایا طراحی شد