مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1393 ساعت 08:132014-10-02بين الملل

مقام ارشد امنیتی قرقیزستان: حزب التحریر زنان قرقیزی را استخدام می کند


سخنگوی کمیته امنیت ملی قرقیزستان از دستگیری تعدادی از اعضای گروه افراطی حزب التحریر که به جذب زنان جوان در جنوب این کشور مشغول بودند، خبر داد.

- " در بیشکک، راحت سلیمانوف سخنگوی کمیته ملی امنیت قرقیزستان در نشستی خبری اعلام کرد، برخی گروه های افراطی در قرقیزستان در اقدامی غیرقانونی بتازگی مبادرت به استخدام افراد و بخصوص زنان جوان بین 20 تا 25 سال کرده اند.

سخنگوی کمیته ملی امنیت قرقیزستان همچنین از شناسایی گروهی از زنان در سازمان های افراطی مذهبی مانند حزب التحریر در استان جلال آباد در جنوب قرقیزستان خبر داد و در انتقاد از رسانه ها اضافه کرد، چرا رسانه ها همه اطلاعات در مورد این گروه ها را منعکس نمی کنند.

سلیمانوف همچنین گفت: ما در مبارزه با تروریسم اعم از مرد و زن باید تلاش لازم را داشته و رسانه ها بایستی مردم را نسبت به خطرات گروه های افراطی مطلع کنند.

هفته گذشته نیز و با همکاری پلیس روسیه در مبارزه با گروه های تروریستی در منطقه جلال آباد، 7 نفر عضو گروه افراطی که در بخش بکارگیری زنان در حزب التحریر انجام فعالیت های استخدام را به عهده داشتند در یک عملیات جستجو شناسایی و دستگیر شدند.

 کارشناسان در سالیان اخیر در مورد افزایش فعالیت برخی گروه های افراط گرای دینی در فضای قرقیزستان و تلاش آنها برای تأثیرگذاری بر اندیشه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقام ارشد امنیتی قرقیزستان: حزب التحریر زنان قرقیزی را استخدام می کند

مقام ارشد امنیتی قرقیزستان: حزب التحریر زنان قرقیزی را استخدام می کند