مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1393 ساعت 03:482014-10-02سياسي

رییس جمهور شدن به احمدی نژاد الهام شده بود!


درمورد آقایان خاتمی، احمدی نژاد و روحانی نه خود این 3 بزرگوار و نه دیگران تا 3 ماه قبل از انتخابات، هیچ گاه حدس نمی زدند که بتوانند رییس جمهور بشوند، - باهنر پیشنهاد داد: برای این کار بهتر است یک اتاق فکر تشکیل شود و در آن اتاق، ما برای پیشبرد اهداف اقتصادی، برنامه های بلند مدتی را ترسیم کنیم تا بر اساس آن برنامه ها میانگین توان اقتصادی کشور یعنی هم دولت و هم مردم بالا برود.

یک مثال می زنم که شاید زیاد هم خوشایند نباشد؛ در موضوع یارانه ها در این کشور 70 میلیون نفر ثبت نام کرده اند.

ما از ابتدای ماجرای یارانه ها به دولت گفتیم برای جلوگیری از تورم ناشی از یارانه ها برنامه ریزی کنید که این اتفاق نیفتاد و همین الان برای پرداخت یارانه ها هر ماه 500 – 600 میلیارد تومان کمبود بودجه داریم.

وی گفت: آن افرادی که یارانه در زندگیشان تاثیر بسزایی ندارد، نباید این پول را بگیرند و دولت باید برنامه ریزی کند تا بتواند 20درصد از یارانه بگیرها را حذف کند.

البته دولت زحمت کشید و توانست یارانه حدود یک میلیون نفر از افراد مقیم خارج کشور را قطع کند یا اینکه 500هزار شناسنامه یارانه بگیر را که متوفی شده بودند، شناسایی کرد.

این کارها، کارهای خوبی است، اما در نهایت عدد به درد بخوری عاید نمی شود، چراکه از 70 میلیون نفر بیش از 15 میلیون نفر نباید یارانه بگیرن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور شدن به احمدی نژاد الهام شده بود!

رییس جمهور شدن به احمدی نژاد الهام شده بود!