مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1393 ساعت 19:282014-10-01سياسي

برای بازگشت احمدی نژاد دعا نمی کنیم


درخواست یاران احمدی نژاد برای دست به دعا شدن اصولگریان به منظور بازگشت دوباره او به عرصه انتخابات ریاست جمهوری رد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفرارو، عبدالرضا داوری مشاور محمود احمدی نژاد دیروز در گفتگویی خواستار دعای اصولگرایان برای بازگشت احمدی نژاد شده بود.

او در گفت و گویی با خبرگزاری ایلنا با اشاره به وضعیت سیاسی کنونی اصولگرایان اظهار کرد: اصولگرایان اگر می خواهند مجددا به قدرت بازگردند باید دعا کنند تا آقای احمدی نژاد راضی به کاندیداتوری شود.

اگر اصولگرایان می خواهند آقای روحانی در سال 96 رییس جمهور نشود باید حتما به دنبال آقای احمدی نژاد بیایند چراکه کسی را برای رقابت با آقای روحانی ندارند.

این درخواست در حالی مطرح شد که بسیاری از اصولگریان دل خوشی از دوران ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد ندارند و قابل پیش بینی بود که این درخواست با چه واکنشی مواجه خواهد شد.

کنعانی مقدم: اداره ممکلت جای برای آزمون و خطا نیستدبیرکل حزب سبز با بیان اینکه من دعا نمی کنم که احمدی نژاد به عرصه سیاست و رقابت های انتخاباتی بر سر ریاست جمهوری باز گردد گفت: من تنها دعا می کنم که آقای احمدی نژاد عاقبت به خیر شود.

حسین کنعانی مقدم با بیان این مطلب در گفتگو با فرارو درباره اظهارات مشاور احمدی نژاد گفت: اگر آقای دکتر روحانی در دوران ریاست جمهوری خود بتواند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای بازگشت احمدی نژاد دعا نمی کنیم

برای بازگشت احمدی نژاد دعا نمی کنیم