مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1393 ساعت 18:082014-10-01بين الملل

آمریکا: می پذیریم غیر نظامیان را هم کشته ایم


پس از آنکه گزارش شد در حملات هوایی آمریکا علیه داعش در سوریه چندین زن و کودک کشته شده اند، کاخ سفید تایید کرد که در این حملات استانداردهای اجتناب از کشتار غیرنظامیان به کار گرفته نمی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه یاهو نیوز، کاخ سفید برای نخستین بار تایید کرده که استانداردهای سخت گیرانه ای که باراک اوباما، رییس جمهور آمریکا سال گذشته به منظور اجتناب از کشتار غیرنظامیان در حملات پهپادهای این کشور اعمال کرده برای عملیات های نظامی اخیر در سوریه و عراق به کار گرفته نمی شود.

کاخ سفید در بیانیه ای که برای پایگاه یاهو نیوز فرستاده، گفت که این سیاست بی قید و بند پاسخ پرسش ها درباره گزارش های مربوط به کشته شدن حدود 12 غیر نظامی شامل زنان و کودکان در حمله موشکی آمریکا به روستای "کفردریان" در استان ادلب سوریه است.

فرماندهان شورشیان سوری عنوان کرده بودند که این روستا پایگاه جبهه النصره وابسته به القاعده است و همچنین مقامات آمریکایی بر این باور بودند که اعضای گروه موسوم به خراسان در آنجا هستند.

در یک جلسه کمیته امور خارجه مجلس نمایندگان آمریکا طی چند روز پیش، فرماندهان شورشیان سوری عنوان کردند که یک موشک تام هاک آمریکا یک خانه را در این منطقه که مخصوص غیرنظامیان آواره بود از بین برده و از زیر آوار این ساختمان اجساد زنان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا: می پذیریم غیر نظامیان را هم کشته ایم

آمریکا: می پذیریم غیر نظامیان را هم کشته ایم