مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1393 ساعت 14:032014-10-01فرهنگي

"کارگروه قرآن و سینما" آغاز به کار کرد


حجت الاسلام محمد رضا حشمتی، ضمن تاکید بر استفاده هوشمندانه از ابزار هنر در جهت ترجمان فرهنگ قرآنی، خواستار مشارکت فیلمسازان و سینماگران کشورمان در راستای ارائه طرح ها و فیلمنامه های مناسب در این عرصه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر؛ معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با آغاز به کار "کارگروه قرآن و سینما" نخستین جلسه در ساختمان این معاونت برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد رضا حشمتی، در این جلسه ضمن تاکید بر استفاده هوشمندانه از ابزار هنر در جهت ترجمان فرهنگ قرآنی، خواستار مشارکت فیلمسازان و سینماگران کشورمان در راستای ارائه طرح ها و فیلمنامه های مناسب در این عرصه شد.

وی با ابلاغ احکام شورای تولید آثار سینمایی و سمعی و بصری نیز، خواستار استفاده از این فرصت ایجاد شده در زمینه تولید متون تصویری و متعاقبا فیلم های کوتاه و بلند شد.

معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تصریح این نکته که وجود نگاه قرآنی در آثار اهمیت بیشتری از طرح مستقیم آیات قرآنی در آنها دارد، گفت: اولویتهای مضمونی مورد نظر معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در عرصه ترویج معارف قرآنی در جامعه قابلیت ارائه به فیلم سازان را داراست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

"کارگروه قرآن و سینما" آغاز به کار کرد

"کارگروه قرآن و سینما" آغاز به کار کرد