مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1393 ساعت 21:032014-09-30دانش

در سال جاری صورت گرفت نام نویسی 2156 دانشجو در دانشگاه زنجان


معاون آموزشی دانشگاه زنجان از نام نویسی یک هزار و 254 دانشجو در رشته های کاردانی و کارشناسی و 902 دانشجو در رشته های کارشناسی ارشد و دکتری خبر داد.

- داود عباسی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه در سال جاری یک هزار و 254 دانشجو در مقاطع کاردانی و کارشناسی پذیرش شده است، اظهار داشت: از این تعداد دانشجو یک هزار و 79 دانشجو از مهر ماه و 175 دانشجو از آبان ماه آغاز به تحصیل خواهند کرد.

وی با بیان اینکه بیشتر دانشجویان در مقطع کارشناسی بوده و دانشجویان مقطع کاردانی از بهمن ماه جاری تحصیل خود را آغاز خواهند کرد، تصریح کرد: در سال جاری نام نویسی در مقاطع کاردانی و کارشناسی نسبت به سال گذشته 25 درصد کاهش یافته است.

این مسئول با بیان اینکه تعداد دانشجویانی که در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری نام نویسی کرده اند 902 دانشجو هستند، افزود: پذیرش در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری نسبت به سال گذشته با توجه به ظرفیت ها و ضوابط کیفی تغییر چندانی نکرده است.

معاون آموزشی دانشگاه زنجان با اشاره به اینکه بیشترین نام نویسی در رشته های مهندسی نظیر مهندسی برق و مکانیک است، خاطرنشان کرد: کم ترین گرایش دانشجویان نسبت به نام نویسی در رشته های کشاورزی بوده و نام نویسی در رشته های علوم انسانی و علوم پایه در حد متوسط است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در سال جاری صورت گرفت نام نویسی 2156 دانشجو در دانشگاه زنجان

در سال جاری صورت گرفت نام نویسی 2156 دانشجو در دانشگاه زنجان