مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1393 ساعت 18:582014-09-30سياسي

کسب مقام دوم سازمان تعزیرات در بخش سلامت اداری


معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان تعزیرات کشور از کسب مقام دوم سازمان تعزیرات در بخش سلامت اداری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، علی جمشیدی عصر سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل تعزیرات استان بوشهر با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: ایثارگری های شهدا و رزمندگان در دوران دفاع مقدس شرایط امن و مطلوب کنونی کشور رارقم زده و در حال حاضر امنیت و آرامش در کشور حکمفرما است.

وی امنیت و اقتدار و پیشرفت های کنونی کشور را مرهون تلاش ها و ایثارگری های شهدا در دوران دفاع مقدس دانست و ادامه داد: رهبری هوشمندانه و عاقلانه مقام معظم رهبری باعث شده تا این نظام و انقلاب در مسیر اصلی خود قرار گرفته و انقلاب ما به همه جهان صادر شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان تعزیرات کشور با اشاره به نقش تحلیل های مطلوب مقام معظم رهبری در کاهش خطرات و مشکلات کشور در برهه های مختلف، اضافه کرد: مقام معظم رهبری نعمتی الهی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی و جهان اسلام است.

کسب مقام دوم سازمان تعزیرات در بخش سلامت اداری وی در بخش دیگری از سخنان خود به تلاش دشمن برای ضربه زدن به این نظام و انقلاب اشاره کرد و ادامه داد: یکی از راهکارهای دشمن در این زمینه بر هم زدن تعادل کشور از طریق ایجاد نابسامانی در عرصه کسب و کار و از آن طریق زندگی مردم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب مقام دوم سازمان تعزیرات در بخش سلامت اداری

کسب مقام دوم سازمان تعزیرات در بخش سلامت اداری