مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1393 ساعت 17:382014-09-30سياسي

ولایتی: به ادامه مذاکرات پایبند هستیم


رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: برخلاف برخی تصورات که با طولانی شدن مذاکرات یا وارد آوردن فشارهای اقتصادی به ایران، - کشور ما از اصول حقه خود کوتاه می آید اعلام می کنیم که ما همچنان به ادامه مذاکرات پایبند هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی اکبر ولایتی در دیدار با "شان بارت" رییس مجلس نمایندگان ایرلند با اظهار امیدواری از گسترش روابط دو کشور خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه در روابط دو کشور تقریبا نقطه منفی وجودندارد و ملت های دو کشور خواهان توسعه روابط هستند.

ان شاءالله این گسترش روابط تحقق می یابد.

وی ادامه داد: ایران کشوری پایدار و با ثبات در منطقه است و بسیاری از کشورها علاقمند هستند روابط خود را با ایران توسعه بدهند.

همچنین"شان بارت" رییس مجلس نمایندگان ایرلند با ابراز رضایت از دیدارهای امروز خود در ایران گفت: روابط ایرلند و ایران رو به رشد و قابل گسترش است و امید می رود که با رفع مشکلات داخلی ایرلند سفارتخانه این کشور که درگذشته به دلیل مشکلات مالی این کشور بسته شده بود، مجددا ً باز شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ولایتی در حاشیه این دیدار و در جمع خبرنگاران درپاسخ به سوالی در رابطه با سخنان اخیر نخست وزیر انگلیس در مجمع عمومی سازمان ملل تصریح کرد: موضوع جمهوری اسلامی ایران همان موضعی است که مجلس ایران به ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ولایتی: به ادامه مذاکرات پایبند هستیم

ولایتی: به ادامه مذاکرات پایبند هستیم