مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1393 ساعت 12:332014-09-30پزشكي

استفاده مجدد از پساب فاضلاب به حل بحران آب کشور کمک می کند


نماینده رییس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: استفاده مجدد از پساب فاضلاب به حل بحران آب کشور کمک می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگارمهر، غلامرضا شقاقی ظهر سه شنبه در همایش مدیران کنترل کیفیت آب شرکت های آب و فاضلاب کشوراظهار داشت: یکی از راه های حل بحران آب در کشور استفاده مجدد از پسآب فاضلاب است.

وی با بیان اینکه ارزیابی جهانی آب و فاضلاب شاخص های آب آشامیدنی دسترسی به آب آشامیدنی سالم است، ابراز داشت: وضعبت دسترسی به آب در کشور مطلوب است.

نماینده رییس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی یکی از شاخص های عدالت را دسترسی به آب آشامیدنی است، عنوان داشت: شاخص های دسترسی به آب در استان های مختلف و روستاهای کشور متفاوت است.

شقاقی با اشاره به اینکه سال گذشته برنامه ایمنی آب در برخی استان ها به طور پایلوت اجرا شد، اظهار داشت: این برنامه به صورت مشترک و بین بخشی با همکاری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در 11 استان کشور اجرایی می شود و اجرا و توسعه برنامه در مناطق روستایی نیز در دستورکار است.

وی با تاکید بر اینکه وضعیت نیترات در منابع آبی کشور بسیار مهم است، بیان داشت: وضعیت نیترات در بوشهر و زنجان و سیستان و بلوچستان نگران کننده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده مجدد از پساب فاضلاب به حل بحران آب کشور کمک می کند

استفاده مجدد از پساب فاضلاب به حل بحران آب کشور کمک می کند