مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1393 ساعت 10:432014-09-30سياسي

تجاوز به عرصه های جنگلی مازندران دغدغه شده است


معاون عمرانی استاندار مازندران، تجازو به عرصه های جنگلی و منابع طبیعی استان یکی از دغدغه های جدی مسئولان استان شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، علی نبییان ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: تجاوز به عرصه های منابع طبیعی و جنگلی به بهانه های مختلف مانند اجرای طرح های گردشگری و صنعتی در مازندران به یکی از دغدغه های جدی مسئولان دولت یازدهم تبدیل شده است.

وی از سفر نمایندگان ستاد ویژه مبارزه با زمین خواری به استان خبر داد و گفت: اعضای این ستاد قرار است به صورت میدانی وضعیت زمین خواری و تغییر غیرمجاز کاربری زمین های کشاورزی را در مناطق مختلف مازندران مورد بازدید و بررسی قرار دهند.

معاون عمرانی استاندار مازندران گفت : این هیات که رییس سازمان امور اراضی وزارت جهاد کشاورزی ، رییس سازمان جنگل ها و مراتع کشور و نماینده ای از وزارت راه و شهرسازی در آن حضور دارند توسط رییس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی به عنوان نماینده معاون اول رییس جمهوری سرپرستی می شود.

وی با بیان اینکه اعضای این ستاد از امروز وضعیت تغییر غیر مجاز کاربری ها ، ساخت و ساز های غیر مجاز و زمین خواری را از نزدیک مورد بررسی قرار خواهند داد ، اضافه کرد : در مدت حضور این هیات در مازندران پرونده های تخلف در شهرهای کلاردشت، نوشهر و چالوس، نور و محمود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجاوز به عرصه های جنگلی مازندران دغدغه شده است

تجاوز به عرصه های جنگلی مازندران دغدغه شده است