مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1393 ساعت 13:072014-09-28دانش

نتایج نهایی آزمون دکتری نیمه متمرکز سال 93 امشب اعلام می شود


کارنامه نهایی آزمون ورودی دوره دکترای نیمه متمرکز سال 93 پردیس های خودگردان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی ساعت 22 امشب از طریق سایت سازمان سنجش اعلام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه "خبرگزاری دانشجو"، براساس برنامه زمانی پیش بینی شده، کارنامه نهایی آزمون ورودی دوره دکترای نیمه متمرکز سال 93 پردیس های خودگردان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی از ساعت 22 امشب یکشنبه 6 مهرماه بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می گیرد.

بر اساس اطلاعات مندرج در کارنامه شرکت کنندگان در آزمون، پذیرفته شدگان نهایی 5 هزار و 622 نفرند که از این تعداد هزار و 837 نفر زن و سه هزار و 785 نفر مرد هستند که در ردیف معرفی شدگان چند برابر ظرفیت به منظور بررسی سوابق علمی، آموزشی و پژوهشی و همچنین مصاحبه تخصصی و برای شرکت در مرحله پذیرش نهایی قرار گرفته اند.

داوطلبانی که در یک یا چند کد رشته محل (حداکثر 5 کد رشته محل) در رشته امتحانی ذی ربط در ردیف چند برابر ظرفیت قرار گرفته اند، ضرورت دارد به منظور بررسی سوابق علمی، آموزشی و پژوهشی و همچنین مصاحبه تخصصی با توجه به مندرجات اطلاعیه ای که به همراه کارنامه آنان بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد به سایت اطلاع رسانی دانشگاه ها و یا موسسات آموزش عالی کد رشته محل یا کد رشته محل های معرفی شده مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتایج نهایی آزمون دکتری نیمه متمرکز سال 93 امشب اعلام می شود

نتایج نهایی آزمون دکتری نیمه متمرکز سال 93 امشب اعلام می شود