مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1393 ساعت 07:532014-09-24سياسي

فرهنگ مهربانی و برادری را جایگزین فرهنگ سلطه طلبی کنیم


رییس اتحادیه بین المللی جوانان و نوجوانان ضد اشغال گری در بازدید از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بر ترویج فرهنگ دوستی و برادری به جای فرهنگ سلطه طلبی و جنگ ستیزی تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، دکتر حسین رویوران در بازدیدی که از کانون به عمل آورد با بیان این مطلب گفت: یکی از مشکلاتی که در حال حاضر کشورهای اسلامی با آن روبه رو است وجود فرهنگ زیاده خواهی و سلطه طلبی از سوی برخی قدرت ها است که موجب نا امنی و جنایات در منطقه شده است.

وی که به همراه 32 نفر از اعضای اتحادیه بین المللی نوجوانان و جوانان مخالف اشغال گری از 15 کشور جهان به منظور تعامل و همکاری بیشتر با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مرکز آفرینش های فرهنگی هنری تهران حضور داشت افزود: وجه مشترک کانون و اتحادیه مخاطبان این دو مجموعه است که امیدواریم این سرآغازی برای همکاری های بیشتر در آینده باشد.

رویوران هم چنین یادآور شد: اتحادیه بین المللی نوجوانان و جوانان مخالف اشغال گری از سال های گذشته ارتباط های خوبی با کانون در زمینه ارایه فعالیت های فرهنگی در کشورهای حوزه مقاومت داشته است که منجر به نتایج خوبی از قبیل بهره مندی این کشورها از شیوه های تربیتی کانون، آموزش نیروی انسانی و راه اندازی کتاب خانه سیار برای کودکان و نوجوانان شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ مهربانی و برادری را جایگزین فرهنگ سلطه طلبی کنیم

فرهنگ مهربانی و برادری را جایگزین فرهنگ سلطه طلبی کنیم