مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1393 ساعت 19:222014-09-23سياسي

محبت اهل بیت (ع) محور وحدت مذاهب اسلامی است


با محور قرار دادن محبت اهل بیت (ع) بدون شک می شود به وحدت بین مذاهب اسلامی که یک ضرورت قابل انکار در شرایط فعلی است، - رسید.

نسخه قابل چاپ " به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم" از قم، دکتر محمد تیجانی اسلام پژوه مشهور تونسی عصر امروز در نشست علمی هم اندیشی علمای ایران و اندونزی در سالن همایش های پژوهشگاه مطالعات تقریبی در قم اظهار کرد: کشور اندونزی در جنوب شرق آسیا همچون مردم کشورهای شمال آفریقا تعداد قابل توجهی فرقه های وابسته به صوفیه دارد و این مسئله یکی از وجوه مشترک پرجمعیت ترین کشور اسلامی با مردم شمال آفریقا به عنوان یکی از حوزه های مهم مسلمان نشین است.

تیجانی با بیان اینکه وحدت بین مذاهب اسلامی یک ضرورت است افزود:محبت اهل بیت (ع) میتواند محور وحدت مذاهب اسلامی قرار بگیرد و آنان را در رسیدن به اتحاد یاری کند.

وی با بیان اینکه صحابه تراز اول صدر اسلام همگی از محبان اهل بیت (ع) بوده اند گفت: من خودپیش از این از پیروان فرقه صوفی تیجانیه بود که اکنون به تشیع گرویده ام .

اسلام پژوه مطرح تونسی خاطرنشان کرد: در احادیث نبوی و در احادیث رسیده از امامان معصوم(ع)همیشه تاکیدبر وحدت شده است و واژه لاتفرقوا بارها در منابع دینی اسلامی تکرار شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محبت اهل بیت (ع) محور وحدت مذاهب اسلامی است

محبت اهل بیت (ع) محور وحدت مذاهب اسلامی است