مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1393 ساعت 19:022014-09-23سياسي

سردرگمی در اهداف و خط مشی کنفرانس "بین المللی جمعیتی قاهره + 2"


کنفرانس بین المللی جمعیتی قاهره + 2 در حالی برگزار شد که نوعی سردرگمی در اهداف و خطی مشی این کنفرانس بین المللی دیده می شود.

- سردرگمی در اهداف و خط مشی کنفرانس "بین المللی جمعیتی قاهره + 2" خبرگزاری تسنیم: کنفرانس بین المللی جمعیتی قاهره + 2 در حالی برگزار شد که نوعی سردرگمی در اهداف و خطی مشی این کنفرانس بین المللی دیده می شود.

نسخه قابل چاپ " به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری تسنیم"، سام کیوتسا ، رییس دوره ای مجمع عمومی سازمان ملل متحد بر لزوم احساس مسئولیت جامعه بین المللی در برابر حقوق نسلهای امروز و آینده تاکید کرد.

دستور کار و تفکر بنیادین کنفرانس قاهره +2، نقش محوری انسان در فرایند توسعه است؛ فکری که 20 سال پیش نیز مجمع عمومی سازمان ملل متحد در خلال کنفرانس بین المللی قاهره به عنوان اصول بنیادین توسعه شناسایی شد.

در نشست ویژه مجمع عمومی سازمان ملل متحد در مورد جمعیت و توسعه که دیروز در نیویورک آغاز شد، روسای 193 دولت عضو سازمان بر تعهد به اقدام قویتر برای پیشبرد توسعه و بهبود سیاست های جمعیتی متناسب با وضعیت آینده یک جهان توسعه یافته تاکید کرده اند.

فقر، تبعیض، نابرابری در رفاه و شرایط اجتماعی و رشد اقتصادی، رفاه افراد و جوامع و بررسی چارچوب کار نشست تغییرات اقلیمی که در حاشیه اجلاس امسال مجمع عمومی برگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردرگمی در اهداف و خط مشی کنفرانس "بین المللی جمعیتی قاهره + 2"

سردرگمی در اهداف و خط مشی کنفرانس "بین المللی جمعیتی قاهره + 2"