مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1393 ساعت 16:132014-09-23اقتصادي

امشب با 10 روز کاری نمایشگاه پاییزه یاسوج به کار خود پایان داد


مدیرعامل نمایشگاه های دائمی کهگیلویه و بویراحمد گفت: نمایشگاه پاییزه یاسوج امشب با 10 روز کاری به کار خود پایان داد - " از یاسوج، حسن وکیلی عصر امروز در جمع خبرنگاران ضمن تبریک هفته دفاع مقدس به نمایشگاه پاییزه در مرکز استان اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه با 143 غرفه اجناس مختلفی را عرضه می کند.

مدیرعامل نمایشگاه های دائمی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در نمایشگاه پاییزه اجناسی از جمله کیف و کفش و لوازم التحریری عرضه می شود، گفت: محصولات عرضه شده در نمایشگاه با نظارت بازرسین سازمان صنعت و معدن صورت می گیرد.

این مسئول با تأکید بر اینکه بازرسان صنعت و معدن بر کیفیت محصولات و قیمت ها نظارت کامل داشته اند، گفت: این نمایشگاه طی 10 روز هر روزه در راستای تعادل و تنظیم بازار به عموم مردم خدمات ارائه می کند.

وکیلی تصریح کرد: اجناس عرضه شده در نمایشگاه پاییزه 15 تا 20 درصد زیر قیمت بازار بوده اند که استقبال خوبی از نمایشگاه صورت گرفته است.

این مسئول عنوان کرد: براساس ارزیابی صورت گرفته روزانه بین چهار تا پنج هزار نفر از نمایشگاه دائمی پاییزه بازدید می کردند که به صورت کلی 45 هزار نفر بازدید و خریدهای پاییزه خود را انجام داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امشب با 10 روز کاری نمایشگاه پاییزه یاسوج به کار خود پایان داد

امشب با 10 روز کاری نمایشگاه پاییزه یاسوج به کار خود پایان داد