مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1393 ساعت 06:082014-09-23سياسي

معاون راهبردی ستاد کل نیروهای مسلح: ارزش های جنگ برای همیشه پایدار است


معاون راهبردی و علوم فناوری ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه باید از ارزش های حاکم بر دفاع مقدس درس بگیریم، گفت: ارزش های جنگ برای همیشه پایدار است.

- " از آمل، محمد مهدی نژاد نوری صبح امروز در یادواره شهدای منطقه 20 متری شاهد بلوار شیخ فضل الله نوری این شهرستان که به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت: شهدا برای همیشه زنده هستند و بنا به فرمایشات خداوند در قرآن کریم همیشه نزد خالق خود رزق و روزی دارند.

وی با اشاره به اهمیت و ارزش برگزاری یادواره های شهدا در جامعه اسلامی اظهار داشت: برگزاری یادواره های شهدا به نوعی قدردانی از شهدایی است که از جان خود گذشتند تا امنیت، آسایش، آرامش و اقتدار برای ایران اسلامی به ارمغان بیاورند.

عضو هیئت علمی دانشگاه مالک اشتر با ابراز اینکه شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی از واقعه عاشورا و نهضت عظیم کربلا درس آموخته اند، گفت: همه ما انسان ها که در روی کره زمین نفس می کشیم روزی باید طعم مرگ را بچشیم ولی بهترین مرگ ها شهادت در راه خدا و معامله جان با خداوند است.

مهدی نژاد نوری با اشاره به اینکه برگزاری یادواره های شهدا بزرگداشت بزرگ مردانی است که برای آرمان های ما تلاش کردند و در خط مقدم ایثار قرار گرفتند، عنوان کرد: این حرکت بسیار شایسته و بزرگ است تا دیگران را تحریک کرده و انگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون راهبردی ستاد کل نیروهای مسلح: ارزش های جنگ برای همیشه پایدار است

معاون راهبردی ستاد کل نیروهای مسلح: ارزش های جنگ برای همیشه پایدار است