مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1393 ساعت 18:232014-09-22بين الملل

کشته شدن 300 سرباز عراقی در حمله شیمیایی داعش به شمال فلوجه


تعدادی از نمایندگان عراق اعلام کردند که 300 نظامی ارتش این کشور در حمله شیمیایی تکفیری های داعش به منطقه محاصره شده الصقلاویه در شمال فلوجه استان الانبار کشته شدند.

- " به نقل از پایگاه خبری السومریه نیوز ، تعدادی از نمایندگان استان الدیوانیه عراق در پارلمان ضمن اعلام خبر کشته شدن 300 سرباز ارتش به دست تکفیری‎های داعش در منطقه صقلاویه در شمال فلوجه اعلام کردند که داعش برای کشتار این نظامیان از گاز سمی کلر استفاده کرده است.

این نمایندگان پارلمان حیدر العبادی، فرمانده کل نیروهای مسلح و فرمانده عملیات الانبار را مسئول این کشتار دانستند و جنایت الصقلاویه را جنایت اسپایکر دوم بر شمردند.

علی البدیری امروز (دوشنبه) در نشست خبری که در مقر پارلمان برگزار شده است، گفت: داعش پس از محاصره بیش از 400 نظامی در صقلاویه، برای اولین بار در این منطقه از گاز کلر استفاده کردند که در پی آن تعداد زیادی از آنها به دلیل خفگی کشته شدند و علاوه بر آن خودروی انفجاری را در داخل پادگاه نظامی در منطقه منفجر کردند.

نمایندگان پارلمان و برخی از فعالان خبری روز یکشنبه گذشته در سایت های اجتماعی خبر دادند که منطقه الصقلاویه پس از کشته شدن تعداد زیادی از سربازان تقریبا سقوط کرده و به دست داعش افتاده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشته شدن 300 سرباز عراقی در حمله شیمیایی داعش به شمال فلوجه

کشته شدن 300 سرباز عراقی در حمله شیمیایی داعش به شمال فلوجه