مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1393 ساعت 16:282014-09-22اقتصادي

9 طرح عمرانی شهری با 124 میلیارد ریال اعتبار در اردبیل افتتاح شد


همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس 9 پروژه عمرانی و خدمات شهری در منطقه یک شهرداری اردبیل با اعتباری بالغ بر 124 میلیارد و 500 میلیون ریال افتتاح و به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، این پروژه ها عصر دوشنبه در قالب چهارمین هفته از افتتاح پرو ژه های هفته دولت تا هفته دفاع مقدس شهرداری اربیل و در زمینه های بهسازی معابر، اصلاح هندسی خیابان، تعریض پل روگذر، احداث پارک، کانال کشی، ایجاد سرویس بهداشتی و.

به بهره برداری رسید.

شهردار اردبیل در آیین افتتاح این طرح های عمرانی با اشاره به افتتاح پروژه های افتتاحی شهرداری اردبیل طی هفته دولت تا هفته دفاع مقدس ادامه داد: در این مدت 63 پروژه با اعتبار هزینه شده هزار و 179 میلیارد ریال در سطح شهر اردبیل افتتاح می شود.

صدبف بدری با بیان اینکه از این مجموع 9 پروژه با اعتبار 124 میلیارد و 500 میلیون ریال مربوط به شهرداری منطقه یک اردبیل است، تاکید کرد: 243 پروژه امسال برای عمران بیشتر شهر اردبیل تعریف شده که از این تعداد بجز پروژه تقاطع غیرهمسطح ایستگاه سرعین، تمامی طرح ها آغاز و برخی نیز به اتمام رسیده است.

وی با تاکید بر اینکه امسال در مرحله اول افتتاح پروژه ها نیز همزمان با سوم خرداد 60 طرح با اعتبار 22 میلیارد تومان به بهره برداری رسیده بود، پروژه های شهرداری را در زمینه های ترافیک شهری، خدم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 طرح عمرانی شهری با 124 میلیارد ریال اعتبار در اردبیل افتتاح شد

9 طرح عمرانی شهری با 124 میلیارد ریال اعتبار در اردبیل افتتاح شد