مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1393 ساعت 16:182014-09-22سياسي

همزمان با آغازین روز از هفته دفاع مقدس نمایشگاه رزمی فرهنگی کربلای یک گشایش یافت


همزمان با آغازین روز از هفته دفاع مقدس و به پاس رزمندگان دلیر جبهه های حق علیه باطل نمایشگاه رزمی، فرهنگی کربلای یک در اردبیل گشایش یافت.

- " از اردبیل، در مراسمی که عصر امروز و در محل برگزاری این نمایشگاه در مجتمع شورابیل اردبیل برگزار شد، فرمانده تیپ 37 حضرت عباس (ع) استان اردبیل یاد و خاطره فرزندان رشید ایران اسلامی را در مقابله با تمام تهدیدات دشمن گرامی داشت و اظهار کرد: ما امروز تمامیت این کشور و عظمت و اقتدار نظام اسلامی خودمان را از هشت سال جنگ تحمیلی داریم که در این عرصه شکوه و عظمت را به همه غرب و شرق و دنیا نشان دادیم که با قدرت ایمان بر قدرت سلاح و تجهیزات نظامی غالب بوده و پیروز هستیم.

سردار فرهنگ مستعد تصریح کرد: تمام جبهه کفر در سال 59 و در چنین روزی به خاک پاک کشورمان حمله ور شدند تا بتوانند جمهوری اسلامی را از پای درآورند اما تمام تلاششان بیهوده و بی ثمر باقی ماند و ما حتی اجازه ندادیم دشمن در این هشت سال با جنگ فرسایشی حتی یک وجب از این خاک را به تصرف خود درآورد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: قدرت های مادی دنیا در مقابل عظمت معنوی و ارزشی این کشور و فرزندان سخت کوش آن تاب مقاومت و تحمل نداشتند و به خوبی نشان دادند که با منطق دین و معنویت می توان بر منطق مادی گرایی غالب آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همزمان با آغازین روز از هفته دفاع مقدس نمایشگاه رزمی فرهنگی کربلای یک گشایش یافت

همزمان با آغازین روز از هفته دفاع مقدس نمایشگاه رزمی فرهنگی کربلای یک گشایش یافت