مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1393 ساعت 15:532014-09-22سياسي

رییس مجمع نمایندگان استان اردبیل: داعش نماینده شیطان در منطقه است


رییس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: داعش در حال حاضر نماینده شیطان و ایادی آنها در منطقه است که سعی می کنند به هر نحوه ممکن چهره اسلام و ارزش های متعالی را ناکارآمد نشان دهند.

- " از اردبیل، حجت الاسلام میر قسمت موسوی عصر امروز در نشست مشترک با مسئولان شهرستان گرمی در هفته دفاع مقدس در گرمی اظهار کرد: آمریکا با ترفند بسیار خباثت بار با همراهی رژیم صهیونیستی و انگلیس سعی کرد تا دامن اسلام را با چنین گروه های انحرافی آلوده کند اما امروز خود به این نتیجه رسیده که این آلودگی بیشتر از دیگران دامن خود را گرفته است.

وی تمام فجایع و جنایات گروهک ضد انسانی داعش را مغایر با اصول اولیه انسانی و اسلامی توصیف کرد و گفت: در هیچ کجای دین اسلام از جنگ، کشتار و نابودی حتی غیرمسلمان سخن به میان نیامده چه برسد به اینکه گروهی همچون داعش دستور سر بریدن مسلمان و شیعه را بدهد.

رییس مجمع نمایندگان استان مجازات داعش را انزوا، اضمحلال و نابودی تمام عیار به دست خود مسببان تشکیل این گروهک توصیف کرد و افزود: این گروه که با ثروت اعراب و حمایت استکبار شکل گرفت امروز بلای جان آنها شده و قطعاً بیشتر از این چهره استکبار رسواتر می شود.

موسوی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: ما امروز باید مراقبت لازم را انجام دهیم تا تبعات ناشی از این وحشیگری ها به مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس مجمع نمایندگان استان اردبیل: داعش نماینده شیطان در منطقه است

رییس مجمع نمایندگان استان اردبیل: داعش نماینده شیطان در منطقه است