مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1393 ساعت 15:382014-09-22سياسي

رییس سازمان بسیج هنرمندان اردبیل: کنگره 38 شهید هنرمند اردبیل برگزار می شود


رییس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل از برگزاری کنگره استانی 38 شهید هنرمند استان اردبیل در گرامیداشت هفته دفاع مقدس خبر داد.

- " از اردبیل، عظیم دشتی عصر امروز در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در اردبیل اظهار کرد: این کنگره پاسداشت شهدای هنرمند در محل نمایشگاه رزمی، فرهنگی کربلای یک در اردبیل و منطقه شورابیل برگزار می شود.

وی به برنامه های گرامیداشت این هفته که به همت سازمان بسیج هنرمندان تدارک دیده شده اشاره کرد و گفت: برگزاری دومین یادواره هفت شهید هنرمند شهرستان گرمی نیز به میمنت این ایام برگزار می شود تا بتوانیم ابعادی از زندگی هنرمندانه این شهدا را به تصویر بکشیم.

رییس سازمان بسیج هنرمندان استان اکران فیلم های منتخب سیزدهمین جشنواره فیلم مقاومت در شهرهای مختلف استان اردبیل، اجرای نمایش خیابانی و سرود در محل نمایشگاه رزمی، فرهنگی، اجرای مسابقات نقاشی و طراحی و برپایی محافل شعر دفاع مقدس از جمله برنامه هایی است که سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل و کانون بسیج هنرمندان شهرستان های استان اجرا می کنند.

دشتی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: در هشت سال دفاع مقدس صحنه های به یاد ماندنی از فداکاری ها، جانفشانی ها و از خود گذشتگی های بی نظیری ثبت و ضبط شده که در کمتر جنگ هایی سراغ آن را داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان بسیج هنرمندان اردبیل: کنگره 38 شهید هنرمند اردبیل برگزار می شود

رییس سازمان بسیج هنرمندان اردبیل: کنگره 38 شهید هنرمند اردبیل برگزار می شود