موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - افزايش حقوق بازنشستگان - افزايش حقوق - تأمين اجتماعي - تامين اجتماعي - سازمان تأمين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - حجت الاسلام والمسلمين - همسان سازي حقوق - ارتش رژيم صهيونيستي - جوايز موسيقي گرمي - خدمات شهري شهرداري همدان - رييس كميته اسراي يمن - سردار بزرگ - پزشك تراكتور - مقابله با بحران - شوهر ايده آل - بيمه بيكاري - سقوط به دسته اول - ميراث هاي جهاني - پروژه نفوذ - سينماي غرب اصفهان - هيات نظارت بر نمايندگان

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1393 ساعت 10:032014-09-22سياسي

واکنش وزیر ارتباطات به نامه اژه ای درباره فیلترینگ


درباره محتوای مجرمانه به طور جدی اعتقاد داریم که حذف شود و این حرف درستی است.

- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص نامه اخیر معاون اول قوه قضاییه به این وزراتخانه جهت حذف مصادیق مجرمانه از سامانه ارتباطی اینترنتی گفت: درباره باره محتوای مجرمانه به طور جدی اعتقاد داریم که حذف شود و این حرف درستی است.

محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در گفت وگو با خبرگزاری فارس افزود: ما در این رابطه قطعا کار کرده ایم و هم اکنون نیز کار می کنیم.

وی افزود: درباره محتوای مجرمانه به طور جدی اعتقاد داریم که حذف شود و این حرف درستی است اما این که با مسدود کردن بخواهیم این کار را درست کنیم، حرف دیگری است.

پیش از این معاون اول قوه قضاییه طی نامه ای خواستار ایجاد نرم افزاری برای حذف مصادیق مجرمانه و ارائه نرم افزارهای داخلی در این باره شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش وزیر ارتباطات به نامه اژه ای درباره فیلترینگ

واکنش وزیر ارتباطات به نامه اژه ای درباره فیلترینگ