مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1393 ساعت 05:532014-09-22دانش

نتیجه جلسه نمایندگان مجلس با میرزاده درباره افزایش شهریه و ظرفیت


رییس دانشگاه آزاد در جلسه عصر دیروز کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس حاضر شد و اعلام کرد که افزایش پذیرش دکتری ناچیز بوده و بر اساس مجوز وزارت علوم، - صورت گرفته است.

قاسم جعفری سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفتگو با خبرنگار مهر درباره حضور میرزاده در جلسه عصر امروز این کمیسیون، اظهار داشت: عصر امروز در کمیسیون آموزش از رییس دانشگاه آزاد درباره ظرفیت پذیرش دانشجویان دکتری، فراهم کردن امکانات آزمایشگاهی، کارگاهی، تحقیقاتی و آموزشی همچنین نسبت استاد به دانشجو برای این میزان از پذیرش سوالاتی پرسیده شد.

وی با بیان اینکه در این جلسه تاکید شد که دانشگاه آزاد باید در چارچوب مصوبات و سیاستهای شورای عالی انقلاب فرهنگی حرکت کند، درباره برخی دفاعیات میرزاده، گفت: میرزاده اعلام کرد که افزایش ظرفیت پذیرش دکتری در این دانشگاه خیلی بیش از حد نبوده و آنچه سالهای گذشته درباره ظرفیت پذیرش دانشجویان دکتری به صورت غیررسمی اعمال می شده امسال در استانها توزیع شده است.

وی ادامه داد: میرزاده همچنین اعلام کرد که افزایش میزان پذیرش دکتری در دانشگاه آزاد بر اساس مجوزهای وزارت علوم انجام شده است.

به گفته جعفری، رییس دانشگاه آزاد افزایش ظرفیت پذیرش در داخل را بهتر از فرایند مهاجرت دانشجویان توصیف کرده و گفته که اگر شرایط تحصیل در داخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتیجه جلسه نمایندگان مجلس با میرزاده درباره افزایش شهریه و ظرفیت

نتیجه جلسه نمایندگان مجلس با میرزاده درباره افزایش شهریه و ظرفیت