مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1393 ساعت 10:032014-09-21سياسي

نبود پارکینگ در بافت های تجاری بیرجند یکی از معضلات ترافیکی شهر است


معاون عمرانی فرماندار بیرجند گفت: نبود پارکینگ در بافت مرکزی و برخی از بافت های تجاری مانند خیابان مدرس یکی از معضلات ترافیکی بیرجند است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، سیدمهدی رونقی ظهر یکشنبه در شورای هماهنگی ترافیک شهرستان بیرجند اظهار کرد: ایجاد سرعت گیرها در سطح معابر شهر باید با مصوبه شورای ترافیک انجام شود و سرعت گیرهایی که در سطح شهر بیرجند ایجاد شده همگی در شورا به تصویب رسیده اند.

وی با اشاره به تصویب ایجاد برخی سرعت گیرهای جدید در بیرجند در شورای ترافیک، تصریح کرد: با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید باید هر چه زودتر این مصوبات اجرایی و سرعت گیرهایی که به ترمیم و اصلاح نیاز دارند نیز زودتر ترمیم شوند.

معاون عمرانی فرماندار بیرجند اضافه کرد: اگر سرعت گیرها به صورت استاندارد و صحیح اجرا شوند نه تنها مردم با آن مشکلی ندارند بلکه وسیله ای برای تنظیم ترافیک و حفظ جان مردم می شوند.

کوچه های کم عرض خیابان مدرس یک طرفه می شوند رونقی به یک طرفه کردن کوچه های کم عرض خیابان مدرس حدفاصل 20 متری اول تا 20 متری دوم اشاره کرد و گفت: طبق پیشنهادی که راهنمایی و رانندگی داده است کوچه های مدرس 10، 14، 18 و 19 به سمت غرب و مدرس 9، 12، 16 و 20 به سمت شرق یک طرفه می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبود پارکینگ در بافت های تجاری بیرجند یکی از معضلات ترافیکی شهر است

نبود پارکینگ در بافت های تجاری بیرجند یکی از معضلات ترافیکی شهر است