مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1393 ساعت 10:032014-09-21سياسي

22 قرارداد ساخت قطعات قطار شهری با واگن سازان داخلی منعقد شد


مدیرعامل شرکت بهره برداری قطار شهری مشهد گفت: با واگن سازان بومی وارد مذاکره شده ایم و تا کنون 22 قرارداد ساخت داخل در حوزه قطعات واگن مترو منعقد شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، قاسم طاهری ظهر یکشنبه در نشست خبری استقبال از مهر در ساختمان قطار شهری مشهد با بیان اینکه طبق قانون سامانه حمل و نقل ریلی، دولت و شهرداری با همراهی مردم باید هزینه های این سیستم را تامین کنند؛ اظهار کرد: در سفر اخیر ریاست جمهوری به مشهد درخواست یارانه به مترو مطرح شد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری قطار شهری مشهد از پیگیری قطار شهری مشهد برای بومی سازی قطعات واگن مترو خبر داد و گفت: با واگن سازان بومی وارد مذاکره شدیم و تا کنون 22 قرارداد ساخت داخل در حوزه قطعات واگن مترو منعقد شده است.

وی بیان کرد: دولت باید در سه سال گذشته مبلغ 90 میلیارد تومان به عنوان یارانه مترو به شرکت بهره برداری اختصاص می داد که تنها حدود 12 میلیارد تومان پرداخت و بقیه را شهرداری مشهد پرداخته است.

مدیرعامل شرکت بهره برداری قطار شهری مشهد از جابه جایی 85 میلیون نفر مسافر در 43 ماه گذشته خبر داد و گفت: 12 میلیون نفر در ایستگاه بسیج و برای تشرف به حرم رضوی جابجا شده اند.

طاهری کمترین رفت و آمد را در ایستگاه آزادی با حدود یک و نیم میلیون نفر در 4 سال گذ شته و رکورد بیشترین مسافر در اسفند ماه 9


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

22 قرارداد ساخت قطعات قطار شهری با واگن سازان داخلی منعقد شد

22 قرارداد ساخت قطعات قطار شهری با واگن سازان داخلی منعقد شد