مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1393 ساعت 10:032014-09-21ورزشي

سرمربی تیم ملی تفنگ بانوان: تجربه خوبی داریم/ امیدواریم دست پر برگردیم


الهام هاشمی اعلام کرد تیراندازان تیم ملی ایران تفنگ تجربه خوبی دارند و امیدوار است نتیجه مطلوبی در بازی های آسیایی اینچئون کسب کنند.

- سرمربی تیم ملی تفنگ بانوان: تجربه خوبی داریم/ امیدواریم دست پر برگردیم الهام هاشمی اعلام کرد تیراندازان تیم ملی ایران تفنگ تجربه خوبی دارند و امیدوار است نتیجه مطلوبی در بازی های آسیایی اینچئون کسب کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اعزامی مهر به اینچئون، الهام هاشمی سرمربی تیم ملی تفنگ با اشاره به آمادگی تیراندازان این رشته برای حضور در هفدهمین دوره از بازی های آسیایی، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: ملی پوشان تفنگ تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته اند و بحث مشکل اختلاف ساعت هم حل شد.

وی افزود: مسابقات برای این رشته از فردا در بخش تفنگ بادی 10 متر آغاز می شود و هر سه نماینده ایران از بهترین های آسیا هستند و تجربه خوبی دارند.

الهه احمدی تجربه موفقیت در المپیک و آسیایی را داشته، نجمه خدمتی رتبه چهارم المپیک نوجوانان چین را کسب کرد و نرجس امام قلی نژاد هم قهرمان آسیا بوده است.

سرمربی تیم ملی تفنگ در پایان خاطرنشان کرد: امیدوام استرس تاثیری بر عملکرد ورزشکاران نداشته باشد و با دست پر به کشور بازگردیم.

هفدهمین دوره بازی های آسیایی از 28 شهریور در اینچئون کره جنوبی آغاز شده و تا 12 مهرماه ادامه پیدا می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمربی تیم ملی تفنگ بانوان: تجربه خوبی داریم/ امیدواریم دست پر برگردیم

سرمربی تیم ملی تفنگ بانوان: تجربه خوبی داریم/ امیدواریم دست پر برگردیم