مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1393 ساعت 08:532014-09-21دانش

میرزاده: عده ای به دنبال ملتهب کردن فضای دانشگاه آزاد هستند


رییس دانشگاه آزاد اسلامی با انتقاد از هجمه برخی از رسانه ها به دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: عده ای که از موفقیت ها و توسعه دانشگاه آزاد اسلامی نا امید شدند و چشم دیدن موفقیت این دانشگاه را ندارند به دنبال ملتهب کردن فضای دانشگاه در آستانه سال جدید تحصیلی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس دانشگاهی ایسنا، دکتر حمید میرزاده در جلسه شورای راهبردی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی، با تاکید بر اینکه در آستانه سال جدید تحصیلی موج جدیدی از هجمه به دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شده است، اظهار کرد: به نظر می رسد عده معدودی به دنبال متشنج کردن فضای آرام دانشگاه آزاد اسلامی هستند و برای رسیدن به این هدف از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی با داشتن یک میلیون و 700 هزار دانشجو، 476 واحد دانشگاهی و 33 هزار عضو هیات علمی تمام وقت،28 هزار عضو هیات علمی پاره وقت و حق التدریس و 47 هزار کارمند یکی از بزرگترین مراکز علمی و پژوهشی دنیا است که به علت این وسعت هزینه های زیادی نیز دارد.

هزینه نگهداری 20 میلیون متر مربع فضای آموزشی وی هزینه نگهداری 20 میلیون متر مربع فضای آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی را بسیار زیاد خواند و گفت: در تمامی سالهای عمر دانشگاه آزاد اسلامی هزینه های آن تنها از طریق شهریه دانشجویان تامین می شد و در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میرزاده: عده ای به دنبال ملتهب کردن فضای دانشگاه آزاد هستند

میرزاده: عده ای به دنبال ملتهب کردن فضای دانشگاه آزاد هستند