مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1393 ساعت 04:432014-09-21حوادث

رییس پلیس راه استان زنجان: خروج مینی بوس از جاده در زنجان دو مصدوم بر جای گذاشت


رییس پلیس راه استان زنجان با اشاره به خروج یک دستگاه خودروی مینی بوس از جاده گفت: این حادثه زمانی روی داده است که راننده مینی بوس خواسته است که از برخورد با پراید فرار کند.

- اصغر شیرمحمدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به خروج یک دستگاه مینی بوس از جاده اظهار داشت: این حادثه دو مجروح داشته است.

وی سبقت پراید و فرار مینی بوس برای عدم برخورد با آن را دلیل خروج این خودرو از جاده عنوان و اضافه کرد: این حادثه دو مصدوم داشته است.

رییس پلیس راه استان زنجان شکستگی دست و انگشت را دو مصدوم حادثه فوق عنوان و تصریح کرد: دیگر سرنشینان خروج مینی بوس از جاده به صورت سرپایی مداوا و راهی محل زندگی خود شده اند.

این مسئول با بیان اینکه خوشبختانه به غیر از خروج این مینی بوس تصادف در خور توجهی در محورهای استان زنجان طی 24 ساعت گذشته روی نداده است، بار دیگر به مردم توصیه کرد، با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی سفر ایمنی را برای خود و دیگران فراهم کنند.

انتهای پیام/73004/خ10 " دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس پلیس راه استان زنجان: خروج مینی بوس از جاده در زنجان دو مصدوم بر جای گذاشت

رییس پلیس راه استان زنجان: خروج مینی بوس از جاده در زنجان دو مصدوم بر جای گذاشت