مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1393 ساعت 18:532014-09-20پزشكي

معاون دانشگاه علوم پزشکی مازندران: برنامه های بهداشتی پزشک خانواده ادغام می شود


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران از ادغام برنامه های بهداشتی بعدی در برنامه پزشک خانواده از مهر ماه سال جاری خبر داد.

- " از ساری به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، محسن اعرابی با استناد به مصوبه ستاد اجرایی کشوری برنامه پزشک خانواده از افزایش مبلغ سرانه پزشکان خانواده شهری در سال جاری خبر داد.

وی افزود: بر اساس مصوبه ستاد اجرایی کشوری در تاریخ اول مرداد ماه امسال این مبلغ برای پزشکان دو شیفت 3 هزار و 500 تومان و برای پزشکان تک شیفت 2 هزار و 970 تومان بوده و زمان اجرای آن از تاریخ اول اردیبهشت ماه سال جاری اعلام شد.

اعرابی گفت: پزشکان خانواده تک شیفتی که در گروه های دو نفره و بیشتر در یک مکان به ارائه خدمت بپردازند مشمول دریافت سرانه مشابه پزشکان دو شیفت می شوند.

وی ادامه داد: با توجه به مسئولیت های پزشکان خانواده شهری در ارائه خدمات سلامت در محدود بسته خدمات ارتقای سلامت، پیشگیری و درمان شامل مراقبت های پایه و دوره ای تمامی گروه های سنی همچون مراقبت گروه های هدف زنان باردار، کودکان زیر پنج سال، دانش آموزان، میانسالان و سالمندان، غربالگری و پیگیری بیماری هایی نظیر فشار خون بالا، دیابت و پوکی استخوان از وظایف اصلی پزشک خانواده محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون دانشگاه علوم پزشکی مازندران: برنامه های بهداشتی پزشک خانواده ادغام می شود

معاون دانشگاه علوم پزشکی مازندران: برنامه های بهداشتی پزشک خانواده ادغام می شود