مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1393 ساعت 11:482014-09-20پزشكي

یزد میزبان همایش ملی تغذیه و سرطان می شود


سرپرست مرکز تحقیقات تغذیه و امنیت غذایی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد از میزبانی یزد از همایش ملی تغذیه و سرطان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، مژگان نجارزاده، ظهر شنبه در نشست هماهنگی همایش ملی تغذیه و سرطان در استانداری یزد اظهار داشت: این همایش قرار است روز 28 بهمن ماه در بیمارستان شهید صدوقی یزد برگزار شود.

وی عنوان کرد: در این همایش مهمانانی از سراسر کشور از میان اساتید دانشگاه، دانشجویان، متخصصان سرطان و کارشناسان مواد غذایی برگزار شود و پیش بینی می شود بیش از 500 نفر از سراسر کشور در این همایش حضور یابند.

نجارزاده در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه سرطان سومین عامل مرگ و میر در کشور است، بیان کرد: سرطان بعد از بیماری های قلبی و عروقی و حوادث ترافیکی، بیشترین قربانیان را از میان افراد جامعه می گیرد.

تغذیه نامناسب اصلی ترین عامل بروز سرطانهاست وی از مهمترین عوامل بروز بیماری ها به ویژه سرطان را تغذیه نامناسب، عوامل محیطی، آلودگی هوا و.

دانست و یادآور شد: به دلیل شیوع سرطان های مختلف، لازم است مردم نسبت به این بیماری آگاهی های لازم را کسب کنند و حداقل در اصلاح روش های تغذیه ای خود اقدام کنند.

مرکز تحقیقات تغذیه و امنیت غذایی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد با اشاره به اینکه غذاهای فوری به دلیل ویژگی های خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یزد میزبان همایش ملی تغذیه و سرطان می شود

یزد میزبان همایش ملی تغذیه و سرطان می شود