مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1393 ساعت 11:382014-09-20پزشكي

اجرای برنامه تحول نظام سلامت درحاشیه شهر مشهد کلید می خورد


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از آغاز اجرای برنامه تحول نظام سلامت در مناطق روستایی خبر داد و گفت نیمه مهرماه اجرای این برنامه در حاشیه شهر مشهد کلید می خورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، حمید رضا بهرامی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سرانه بهداشتی از 21 هزار و 346 تومان به 96 هزار و 520 تومان افزایش یافته است و کمبود پزشک خانواده روستایی بر طرف و استانداردها بهبود می یابد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: تامین دارو و تامین مکمل های ویژه مادران باردار و کودکان و واکسن های پنتاوالان از جمله اقدامات در قالب اجرای برنامه تحول نظام سلامت در حوزه بهداشت، در مناطق روستایی استان است.

بهرامی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیشترین تعداد جمعیت حاشیه نشین را نسبت به دانشگاههای علوم پزشکی کشور دارد ابراز امیدورای کرد تا پایان سال تمامی ساکنان این مناطق را زیر پوشش خدمات بهداشتی قرار بگیرند.

وی افزود: طرح گسترش شبکه یکی از طرحهای استاندارد پیش بینی شده و در هر منطقه جغرافیایی چه نوع خدمات بهداشتی و درمانی ارائه شود.

بهرامی با بیان اینکه سکونتگاههای غیر رسمی و حاشیه نشینی برنامه ریزی های از پیش تعیین شده بافت شهری را بر هم زده است؛ افزود: باید برای اجرای برنامه تحول نظام سلامت در حوزه بهداشت بازبینی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای برنامه تحول نظام سلامت درحاشیه شهر مشهد کلید می خورد

اجرای برنامه تحول نظام سلامت درحاشیه شهر مشهد کلید می خورد