مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1393 ساعت 07:022014-09-20فرهنگي

حضور انتشارات الهدی با 43 عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب تبریز


انتشارات الهدی با تازه ترین آثار خود از جمله «گزیده دیوان مختوم قلی فراغی» و 42 عنوان دیگر میهمان نمایشگاه استانی کتاب تبریز می شود.

- خبرگزاری تسنیم: انتشارات الهدی با تازه ترین آثار خود از جمله گزیده دیوان مختوم قلی فراغی و 42 عنوان دیگر میهمان نمایشگاه استانی کتاب تبریز می شود.

نسخه قابل چاپ " به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم"، این گروه انتشاراتی با 43 عنوان کتاب از آثار منتشر شده خود طی 5 سال اخیر، در نمایشگاه کتاب استانی در آذربایجان شرقی شرکت می کند.

گزیده دیوان مختوم قلی فراغی به دو زبان فارسی و ترکمنی و در دو قطع وزیری و جیبی از جمله آثار منتشر شده الهدی در سال 1393 است که به همراه 42 عنوان دیگر به زبان های عربی، انگلیسی، اردو و فرانسه در این نمایشگاه عرضه می شود.

گزیده دیوان مختوم قلی فراغی که ویژه گویش ترکمن به طبع رسیده، در بخش هایی چون سخن آغازین، حرفی از شرحی بی نهایت، اشعار، معنی لغات و شرح اصطلاحات عرفانی، فرهنگ اعلام و منابع و ماخذ منتشر شده و اشعار مختوم قلی را به زبان ترکمنی و با ترجمه فارسی در خود جای داده است.

مختوم قلی بزرگ ترین شاعر ترکمن است که شعر و سخن خود را در خدمت اعتلای اندیشه های اخلاقی، عرفانی و اجتماعی قرار داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور انتشارات الهدی با 43 عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب تبریز

حضور انتشارات الهدی با 43 عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب تبریز