مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1393 ساعت 04:432014-09-20اقتصادي

فعالیت چراغ خاموش ایرلاین اوکراینی در ایران/ گرانفروشی ایرلاین های داخلی


درحالیکه ایرلاین های داخلی با قیمت های بالایی بلیت می فروشند و خدمات چندانی را هم به مسافران ارایه نمی کنند، ایرلاین های خارجی در ایران، - مسافران را با بلیت های ارزان قیمت در زمان های پرتردد جذب می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، از حدود سه ماه پیش یک ایرلاین اوکراینی بصورت چراغ خاموش از سازمان هواپیمایی مجوز پرواز گرفته است و به دلیل قیمت مناسب با استقبال زیادی از سوی مسافران ایرانی روبرو شده است.

در واقع نرخ بلیت های این ایرلاین از شرکت های داخلی ارزان تر است به همین جهت بخشی از مسافران که به دنبال بلیت ارزان هستند از این ایرلاین استفاده می کنند.

این در حالی است که برخی از ایرلاین های داخلی که به مقاصد مختلف از جمله اروپا پرواز دارند با قیمت های بالایی بلیت می فروشند که موجب شده تعداد زیادی از مسافران ایرانی به سمت دیگر ایرلاین ها خارجی سوق پیدا کنند و تنها در زمان اجبار به ایرلاین های داخلی روی بیاورند.

تحریم های یک جانبه بر علیه صنعت هوایی و ناتوانی ایرلاین ها برای پروازهای مختلف، موجب شده که انحصار برخی از پروازها در اختیار یک یا دو شرکت هوایی باشد به همین جهت نرخ ها هم با نظر این ایرلاین ها تعیین می شود بنابراین قیمت ها برای بخشی از مسافران به خصوص دانشجویان بسیار بالا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت چراغ خاموش ایرلاین اوکراینی در ایران/ گرانفروشی ایرلاین های داخلی

فعالیت چراغ خاموش ایرلاین اوکراینی در ایران/ گرانفروشی ایرلاین های داخلی