مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1393 ساعت 10:382014-09-19سياسي

امام جمعه تالش مطرح کرد تولد تفکر «بسیجی» دستاورد مهم 8 سال دفاع مقدس


تولد تفکر بسیجی دستاورد مهم دفاع مقدس است.

- " غرب گیلان، حجت الاسلام حسین انصاری امروز در نماز جمعه این شهر با اشاره به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: ابرقدرت های جهان جنگ را بر ملت ایران تحمیل کردند زیرا می دانستند اسلامی که توسط انقلاب اسلامی به جهان معرفی می شود نخواهد گذاشت تا استکبار جهانی به اهداف خود برسد.

وی با اشاره به فرمایش امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه جنگ بود که موجب شد تا انقلاب اسلامی به دیگر کشورها برود، افزود: اکنون هیچ ابر قدرتی حتی آمریکا جرأت حمله به ایران را ندارد و این ترس مرهون رشادت های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس بوده است.

خطیب جمعه تالش با بیان اینکه دفاع مقدس دستاوردهای بی شماری برای ملت ایران به ارمغان آورد، گفت: اقتدار و خودباوری ملت ایران، فرهنگ شهادت طلبی و تحول در صنایع دفاعی کشور از جمله نتایج اصلی جنگ تحمیلی بوده است.

وی یکی دیگر از دستاوردهای دفاع مقدس را تولد تفکر بسیجی دانست و خاطرنشان کرد: این پیشرفت هایی که در دفاع و صنایع موشکی به دست آمده مدیون ایده های پدید آمده در جنگ تحمیلی است.

انصاری تصریح کرد: در هفته دفاع مقدس باید در کنار برپایی یادواره و بازسازی عملیات های رزمندگان، ورود هرچه بیشتر در فضای مجازی و حضور هنرمندان و نقش فرهنگ دفاع مقدس بیش از پیش پر رنگ تر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه تالش مطرح کرد تولد تفکر «بسیجی» دستاورد مهم 8 سال دفاع مقدس

امام جمعه تالش مطرح کرد تولد تفکر «بسیجی» دستاورد مهم 8 سال دفاع مقدس