مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1393 ساعت 10:382014-09-19سياسي

امام جمعه یزد: روشنگری های رهبری سیاست های آمریکا را به شکست رساند


امام جمعه یزد با اشاره به روشنگری های رهبری در مورد ائتلاف ضدداعش گفت: هدف آنها داعش نیست بلکه آنها به دنبال سرنگون کردن سوریه و سپس تضعیف ایران هستند و همین امر سبب شکست سیاست آمریکا شد.

- " از یزد، آیت الله محمدرضا ناصری در خطبه های این هفته نمازجمعه یزد با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: گرچه صدام با تحریک بسیاری از ابرقدرت ها به ایران اسلامی که تازه انقلاب آن به پیروزی رسیده بود و تشکیلات ارتش و دولت منسجمی نداشت و سپاه آن نیز هنوز شکل نگرفته بود، حمله کرد اما ملت ایران امام خمینی (ره) را داشت که جبران همه کمبودها را می کرد.

وی افزود: عرب های ایران به هوس افتادند که ایران را از بین ببرند و یک عربستان جدید تشکیل دهند اما با ایستادگی ملت ایران مواجه شدند و هرگز به اهداف خود دست پیدا نکردند.

امام جمعه یزد ادامه داد: وقتی فرودگاه های ما را بمباران کردند، همه نگران بودند اما امام فرمودند: چیزی نشده، دزدی آمده و سنگی انداخته است و باید تعقیبش کرد و فردای همان روز نیز 150 فروند هواپیمای ما تا قلب بغداد رفتند، بمباران کردند و برگشتند.

وی تصریح کرد: امام خمینی (ره) با شجاعت و تقوایی که داشت، به همه آرامش و اطمینان می داد و با وجودی که جنگ ما علیه عراق و همه دنیا بود، به پیروزی رسیدیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه یزد: روشنگری های رهبری سیاست های آمریکا را به شکست رساند

امام جمعه یزد: روشنگری های رهبری سیاست های آمریکا را به شکست رساند