مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 شهریور 1393 ساعت 22:282014-09-18سياسي

امام جمعه موقت تهران: ایران اسلامی به عزت و اقتدار در همه عرصه ها دست یافته است


سرنگونی نظام طاغوت و تشکیل نظام اسلامی موجب عزت و افتخار در تمام عرصه ها برای ایران اسلامی شده است.

- " از قم، آیت الله محمدعلی موحدی کرمانی پنجشنبه شب در مراسم دعای کمیل که در شبستان امام خمینی حرم حضرت معصومه (س) قم برگزار شد با اشاره به اینکه عامل همه ظلم ها و خونریزی ها، دور شدن از ولایت اولیای الهی بوده است تصریح کرد: پذیرش ولایت معصومین (ع) که همان ولایت الهی است موجب کنترل انسان می شود.

وی با اشاره به اینکه دوری از ولایت و معارف ناب اهل بیت (ع)، انسان ها را گرفتار خلاهای تربیتی کرده است تصریح کرد: شیطان برای فریب انسان ها، زشتی ها را در دید انسان زینت می بخشد و به همین دلیل امروز شاهد هستیم که کشتن انسان های بی گناه برای برخی افراد دیگر زشتی خود را از دست داده است.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه ملت ایران در برابر همه دنیا با تکیه بر مکتب اهل بیت (ع) ایستادگی کرده است یادآور شد: ملت ایران در مسیر استقرار نظام اسلامی سختی های فراوانی را به جان خرید و در این راه، جوانان بسیاری به شهادت رسیدند.

وی با اشاره به اینکه سرنگونی نظام طاغوت و تشکیل نظام اسلامی موجب عزت و افتخار در تمام عرصه ها برای ایران اسلامی شده است، گفت: انقلاب ثمره خون شهیدانی است که توفیق دستیابی به درجات والا نصیب ایشان شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه موقت تهران: ایران اسلامی به عزت و اقتدار در همه عرصه ها دست یافته است

امام جمعه موقت تهران: ایران اسلامی به عزت و اقتدار در همه عرصه ها دست یافته است